Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piter Administrator
|
Wysłany:
Śro 18:41, 24 Sie 2011 |
|
|
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 254 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - NAVY TEAM
|
Mechanika gry:
Zasady trafień: (zmiana!!!!)
Trafiony, schodzi do szpitala polowego, tam losuje jedną z trzech kart, od której zależeć będzie jego los, i tak:
- fuks, rykoszet, szczęściarz – zawodnik wraca natychmiast do gry
- ranny - czeka na wyjście, które jest, co 15 min. (licząc od pełnej – 9.15, 9.30, 9.45 Itd.) W tym czasie zawiązuje sobie białą szmatę lub bandaż, siada na siedzeniu i pokornie czeka.
- trup – czeka na wyjście, które jest, co 30 min. (licząc od pełnej – 9.30, 10.00, 10.30 Itd.) W tym czasie zawiązuje sobie czerwoną szmatę, gacie lub co tam ma, siada na siedzeniu i pokornie czeka.
U W A G A!
1. Szpital polowy rozkłada JEDYNIE MEDYK
2. Warunkiem rozłożenia SZ-P jest posiadanie skrzyni z medykamentami – opatrunkami, która podczas rozłożenia SZ-P leży w widocznym miejscu.
3. SZ-P może być przenoszony (jest mobilny) a warunkiem działania jest pkt. 1 i 2
4. Warunkiem przeniesienia SZ-P jest wyleczenie wszystkich przebywających, pełnego SZ-P nie można przenosić!!!.
5. Do szpitala trafiony może iść, biec, zap..ć, lewitować, cokolwiek i jakkolwiek byle by dotrzeć. Podczas przemarszu do szpitala polowego nie może się ostrzeliwać.
6. Trafiony, na polu zakłada na siebie w widocznym miejscy CZERWONĄ szmatę i pedałuje
do SZ-P.
7. Do medyka nie można strzelać, ale SZ-P można przejąć, warunkiem przejęcia jest zabranie ze szpitala skrzyni z medykamentami.
8. Drużyna, która straciła SZ-P, dostaje koordynaty o możliwym położeniu kolejnej skrzyni z medykamentami, do czasu jej zdobycia posiadają jedynie resp. Wyjściowy.
9. Resp Wyjściowy – pierwszy resp, który zakłada sobie każda ze stron konfliktu, na początku rozgrywki.
10. W momencie, gdy SZ-P jest przejmowany, trupy i ranni w nim przebywający, zostają uznani za dobitych przez brutalne siły i pedałują w sobie tylko znanym kierunku, czyli do Respa Wyjściowego.
11. W szczególnych przypadkach można i należy wezwać MEDEVAC w celu uzdrowienia rannych i uzyskania możliwości dalszego przemarszu na następny punkt.
Procedura wzywania MEDEVACU zostanie przedstawiona w późniejszych wiadomościach.
Terminatorstwo i Terminatorzy- weryfikacja uczciwości uczestników zlotu będzie dokonywana przez sędziów oraz specjalnie do tego celu wyznaczonych graczy z teamu. Tzn. gracz wyznaczony przez organizatora będzie uprawniony do oddania strzału kontrolnego w kierunku kompanów ze strony, po której walczy (oczywiście wszystko w granicach bezpieczeństwa). Jeżeli osoba postrzelona nie będzie reagować na strzał kontrolny organizator ma prawo poprzez sędziów oraz wyznaczonych graczy na publiczne poinformowanie reszty uczestników o nieuczciwości zawodnika.
Z racji tego, że staramy się, chociaż w minimalnym stopniu odwzorować działania wojskowe należy się przygotować na wszelkiego rodzaju niespodzianki występujące w prawdziwych działaniach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piter dnia Pon 21:37, 29 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|