Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dantee
|
Wysłany:
Sob 11:40, 20 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 76 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rowy
|
Składanie życzeń urodzinowych zwanych Ścianą Płaczu przywieźliśmy z Borneo 2009 i tak się przyjęło.Przy takim stanie teamów to prezentów będzie moc.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
sawikowa31
|
Wysłany:
Sob 12:02, 20 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka
|
a no tak saperem:) hihi to może Pytlaczek, on sie zna:)
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
marcin
|
Wysłany:
Sob 12:14, 20 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team
|
Dantee napisał: | Składanie życzeń urodzinowych zwanych Ścianą Płaczu przywieźliśmy z Borneo 2009 i tak się przyjęło.Przy takim stanie teamów to prezentów będzie moc. |
No moc życzeń to będzie - średnio gdzieś jakieś 400fps-ów - heheheheheeh
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
marcin
|
Wysłany:
Sob 12:15, 20 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team
|
Pytlaczka to bym wskazał jak bym wiedział (czytaj - był pewny) że przyjedzie. Dlatego też wskazałem Szwagra.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
ruczi
|
Wysłany:
Nie 20:37, 21 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NAVY TEAM
|
Na dzień dzisiejszy możecie na mnie liczyć i mam nadzieję że nic w tym temacie się nie zmieni
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
marcin
|
Wysłany:
Nie 21:05, 21 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team
|
czyli podsumowując chętni na wyjazd to:
1) ja
2) szwagier
3) Gosia
4) Ruczi
5) Piorun
6) Czarek
7) Asia
to Ci z którymi rozmawiałem lub napisali coś na forum. A reszta? Dajcie mi znać co i jak bo pewnie za niedługo trzeba będzie podać skład osobowy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Jacek1246
|
Wysłany:
Nie 22:56, 21 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Respawny
Drużyny przez pierwsze dwa zadania działają razem we frakcjach, frakcje będą dwie. Dla obu frakcji rozstawione będzie po jednym respawnie stałym. Frakcje po wypełnieniu dwóch pierwszych zadań rozpadają się i każda drużyna działa samodzielnie. Respawny początkowe stałe pozostają i służą jako szpitale neutralne dla każdego kto zginie w ich obrębie. Każda drużyna dostanie możliwość rozstawienia dwóch respawnów mobilnych w miejscach, gdzie im najlepiej pasuje. Z tego typu respawnów może korzystać tylko ten team, ktory go rozstawił i którego napis widnieje na oznaczeniu respawnu. Od każdego z respawnów stałych i mobilnych nie wolno prowadzić walk w zasięgu strzału z aeg'a.
Każdy respawn odpalany co 30 minut, np. 9:00, 9:30, 10:00, 10:30 itd.
Proszę o zabranie przez każdego uczestnika po jednym bandażu osobistym.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Jacek1246
|
Wysłany:
Nie 23:01, 21 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Proszę dowódcę o podanie nr tel. do niego samego, aby się skontaktować w razie konieczności podczas imprezy. Numer poproszę na PW.
Dla każdej ekipy rozdane zostaną dwie dokładne mapy terenu, jedna zalaminowana, a druga bez laminatu. Oprócz tego, link do mapki niedługo pojawi się na forach. UWAGA!!! Dla każdej drużyny będzie inna mapa, ponieważ od razu zaznaczone na niej będą artefakty do zdobycia. Na forach podana zostanie mapka poglądowa na teren z zaznaczonymi głównymi punktami orientacyjnymi.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Jacek1246
|
Wysłany:
Pon 17:42, 22 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Bardzo dziękuję NAVY TEAM za rewelacyjną współpracę. Jako pierwsi nadesłaliście info na temat saperów oraz najszybciej od Was dostałem wiadomość z nr kontaktowym do dowódcy. U Was na forum najszybciej są analizowane podane informacje. SUPER i oby tak dalej.
Kto wie, może za to też będą nagrody.
Do zobaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Pon 17:42, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
marcin
|
Wysłany:
Pon 17:51, 22 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team
|
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
sawikowa31
|
Wysłany:
Pon 18:21, 22 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka
|
:] no no
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Jacek1246
|
Wysłany:
Pon 18:47, 22 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Zachęcam do przeczytania artykułu o imprezie na portalu Koalicji Północ oraz obejrzenia zawartego w nim trailer'a.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oprócz tego przesyłam oficjalną mapę terenu z zaznaczonymi na niej najważniejszymi punktami orientacyjnymi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Pon 22:45, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Jacek1246
|
Wysłany:
Pon 19:19, 22 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
FRAKCJE
BLACK SOLDIERS:
NAVY TEAM USTKA
SHAFT ASG TEAM USTKA
TEAM 20 SŁUPSK
TEAM 30 DARŁOWO
TEAM 40 SŁAWNO
WHITE SOLDIERS:
75TH RANGERS RGT KOSZALIN
WŚCIEKŁE BOBRY KOŁOBRZEG
BLACK WIDOW SŁUPSK
NAVY SEALS KOSZALIN
Frakcja BLACK SOLDIERS startuje od strony BOWiDu, natomiast frakcja WHITE SOLDIERS startuje od strony drogi na Mielno.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Pon 22:46, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
Jacek1246
|
Wysłany:
Pon 23:10, 22 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Tak jak w początkowej informacji, chciałbym poruszyć temat opłat.
Prosiłbym serdecznie o to, aby dowódca każdego teamu podał do dnia 1 Grudnia listę osób uczestniczących w rozgrywce z jego ekipy, wg wzoru:
1. Józek
2. Stefan
3. ...
4. ...
itd.
W dniu imprezy, podczas odprawy proszę również dowódcę o przekazanie odliczonej kwoty za cały skład drużyny. Będziemy posiadać listę składu osobowego wszystkich drużyn i na bierząco, zaraz po wpłacie przez dowódcę będziemy odchaczać, że opłata została uiszczona. Przypominam, iż opłatą jest 10zł od osoby. Co w tej cenie? Macie na początku tematu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
marcin
|
Wysłany:
Pon 23:50, 22 Lis 2010 |
|
|
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team
|
w związku z powyższym proszę o wpłatę do mnie kasiorki. Osoby, które nie wpłacą do 30-11-2010r. po 10zł nie będą zgłoszone do uczestnictwa w zlocie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|